« Powrót do poprzedniej strony

ZALETY Z KORZYSTANIA Z DŁUGOPISÓW REKLAMOWYCH

 

Dlaczego warto wykorzystać długopis z nadrukiem jako upominek reklamowy?

 

Wystarczy nanieść tekst reklamowy lub logotyp, aby ze zwykłego długopisu stworzyć unikalny długopis reklamowy.

 

Duży wybór modeli i kolorów, różnorodność technologii nadruku pozwala dopasować długopis reklamowy do każdej kampanii marketingowej. Długopisy z nadrukiem i długopisy z grawerem to bardzo dobrze postrzegane najpopularniejsze i za razem najpraktyczniejsze upominki reklamowe. Pomimo rozwoju elektroniki nadal używamy artykułów piśmiennych – przede wszystkim długopisów plastikowych i metalowych. Rozwój technologii produkcji i zmiana stylu życia spowodowały, że do ich grona dołączyły papierowe długopisy ekologiczne i plastikowe długopisy ze specjalną końcówką umożliwiającą bezproblemową i łatwą obsługę urządzeń z ekranem dotykowym.

 

Metalowe długopisy reklamowe

 

Eleganckie i gustowne wzornictwo długopisów metalowych z nadrukiem łączy w sobie estetykę i praktyczność zastosowania artykułu piśmiennego do promocji firmy, marki, produktu czy instytucji. Długopisy metalowe z nadrukiem to doskonała możliwość efektywnej reklamy, zaś metalowe długopisy z grawerem to już bardzo wysoki poziom reklamy wizualnej. Posiadanie takiego spersonalizowanego długopisu może dodać prestiżu firmie co wpływa na pozytywny odbiór firmy wśród kontrahentów i klientów. Metalowe długopisy z nadrukiem i z grawerem są specyficznym wabikiem towarzyskim i przekaźnikiem reklamy o sentymentalnej mocy. Z ich zakupu powinni skorzystać biznesmeni, prezesi, dyrektorzy i specjaliści, którzy chcą być postrzegani jako solidni i wiarygodni. Długopisy metalowe z nadrukiem łączą w sobie estetykę z wysoką jakością oraz funkcjonalność przekazu marketingowego. Metalowe długopisy reklamowe cechuje: trwałość, różnorodność kolorów, estetyczne wzornictwo, ergonomia, wysoka jakość wykonania, niezawodność oraz możliwość zastosowania jako nośnik reklamy poprzez zastosowanie nadruku lub graweru laserowego.

 

Plastikowe długopisy reklamowe

 

Są bardzo trwałe, posiadają interesujące kształty korpusu i klipa. Ich szeroka gama kolorystyczna ułatwia dopasowanie długopisu reklamowego do kolorystyki tekstu reklamowego czy też logotypu, który można nanieść metodą tampodruku i sitodruku. Jednak przede wszystkim są to tanie długopisy dzięki czemu sprawdzają się w masowej reklamie. Co więcej ich niska cena umożliwia łatwą racjonalizację budżetu marketingowego. Można wybrać długopis spośród modeli z przekręcanym mechanizmem uruchamiającym wkład, mechanizmem wciskanym, ze skuwką, z wkładem jednorazowym i wymiennym.

 

Ekologiczne długopisy reklamowe

 

Popularyzacja ekologicznego stylu życia sprawia, że użytkowanie papierowych długopisów reklamowych staje się normą, wyznacznikiem kreowania pozytywnego wizerunku firmy przyjaznej środowisku. Cieszą się one dużym powodzeniem wśród firm, które chcą promować swoje proekologiczne podejście do środowiska naturalnego. Na solidny korpus długopisów papierowych można nanieść długotrwały nadruk metodą tampodruku, który utrzymuje się bez utraty jakości nawet przy bardzo częstym użytkowaniu. Ponad to taki długopis jest tanim nośnikiem reklamy.

 

Długopisy reklamowe z końcówką do ekranów dotykowych

 

Nowoczesnym i wyjątkowo praktycznym gadżetem promującym firmę jest plastikowy długopis reklamowy z końcówką do obsługi ekranów dotykowych w urządzeniach takich jak: smartphone, Iphone czy tablet. Specjalna gumka pozwala na bardzo precyzyjną obsługę urządzenia i zapobiega zarysowaniom ekranów. Zastosowanie takiego długopisu w kampanii reklamowej łączy w sobie innowacyjność i praktyczność.