« Powrót do poprzedniej strony

Jakie nadruki na długopisy wybrać?

Nadruki firmowe na rozmaitych gadżetach to prosty sposób na zwrócenie uwagi na swoją markę oraz zwiększenie jej rozpoznawalności. Jednak aby były one naprawdę skuteczne, trzeba odpowiednio dobrać grafikę oraz nanieść ją w trwały sposób. Jak to zrobić?

 

Jakie nadruki na długpis?

 

Kiedy przydają się długopisy reklamowe z kolorowym nadrukiem?

Gadżety z nadrukiem to jedna z najpopularniejszych metod promowania swojej firmy. Nie należy się temu dziwić, ponieważ takie upominki odznaczają się ogromną skutecznością, a przy tym są bardzo subtelne i praktycznie nie kojarzą się z reklamą, dzięki czemu pozwalają wpływać nawet na najbardziej sceptycznych odbiorców. Długopisy z nadrukiem mogą być używane zamiast tradycyjnych wizytówek i ulotek, rozdawanych np. podczas różnego rodzaju eventów, konferencji i targów. Świetnie sprawdzają się także jako nagrody w organizowanych przez przedsiębiorstwo konkursach i loteriach. Niektóre firmy decydują się na dodawanie ich do zamówień internetowych lub zakupów w sklepach stacjonarnych. Taki miły prezent wzbudza pozytywne uczucia i tworzy miłe skojarzenia z marką, która zdobyła się na ten drobny gest.

 

Jak wybrać treść profesjonalnych nadruków?

Aby nadruki na długopisach okazały się naprawdę skuteczne i dobrze spełniły swoją funkcję, musimy starannie dobrać umieszczaną na nich grafikę. Najbardziej podstawowym wariantem jest naniesienie na nie nazwy firmy oraz jej danych teleadresowych. Niektórzy decydują się również na dodanie kolorowego logo lub krótkiego sloganu reklamowego. W szczególnych przypadkach sprawdzają się także personalizowane nadruki lub grawery, dobierane do konkretnego, ważnego dla firmy kontrahenta.

 

Rodzaje nadruków

Trudno wybrać jedną, obiektywnie najlepszą technikę znakowania gadżetów reklamowych. Jej dobór zależy przede wszystkim od materiału, z jakiego został wykonany długopis oraz wybranej treści nadruku. Tampodruk to metoda nanoszenia tekstu lub grafiki za pomocą specjalnego stempla zwanego tamponem, używana do znakowania gadżetów wykonanych z rozmaitych materiałów, m.in. plastiku, tkanin, szkła, metalu czy ceramiki. Świetnie się sprawdza przy powierzchniach nierównych i chropowatych, ale także zakrzywionych (dlatego bardzo często wykorzystuje się ją do nanoszenia nadruków na artykuły piśmiennicze). Tekst lub obraz na okrągło można wykonać również za pomocą sitodruku, który polega na przenoszeniu farby przez cienką siatkę, jednak sprawdza się głównie przy mało skomplikowanych wzorach. Z kolei jeśli zależy nam na naprawdę trwałych nadrukach, warto zastanowić się nad wykorzystaniem graweru. Należy jednak podkreślić, że ta metoda wykorzystywana jest wyłącznie do znakowania metalu i nie nadaje się do wykonywania kolorowych grafik. Pewną nowością jest druk UV, który polega na przenoszeniu obrazu na produkt bezpośrednio z pamięci komputera. Za pomocą tej metody możemy drukować nawet bardzo szczegółowe obrazy, np. fotografie. Wykorzystuję się ją m.in. do znakowania artkułów z tworzywa sztucznego, blachy lakierowanej oraz drewna.

Sprawdź też inne poradniki