« Powrót do poprzedniej strony

Seria El Primero – dlaczego jest taka wyjątkowa?

Plastikowe, tanie długopisy mogą stanowić jedną z najlepszych form promocji firmy. Wystarczy umieścić na nich swoje logo i postarać się wręczyć je jak największej grupie potencjalnych klientów. Na szczególną uwagę zasługuje oryginalna seria El Primero Pen, która wyróżnia się prostym, nowoczesnym i jednocześnie bardzo stylowym wyglądem.

 

Wyjątkowa seria El Primero

 

Zalety długopisów reklamowych

Trudno się dziwić, że długopisy z nadrukiem stanowią jedną z najchętniej wykorzystywanych form promocji firmy. Badania wykazują, że większość konsumentów odnosi się do nich bardzo pozytywnie. Tego typu artykuł nie kojarzy się z typową formą reklamy. Jest bardziej jak prezent, który może się realnie przydać i wzbudza pozytywny stosunek do marki. Takie działania marketingowe są nienachalne i subtelne, dzięki czemu nie budzą irytacji ani innych złych emocji.

Długopis jest przedmiotem, który towarzyszy nam w codziennym życiu. Wykorzystujemy go w pracy, podczas nauki i w sytuacjach prywatnych. Może być prawdziwym ratunkiem w potrzebie, kiedy nagle musimy coś zapisać lub złożyć swój podpis na jakimś dokumencie. Używanie artykułów piśmienniczych sprawia, że stopniowo oswajamy się z wizerunkiem marki i budujemy z nią osobistą relację. W dodatku klient noszący przy sobie nasz długopis i używający go w różnych sytuacjach w pewnym sensie staje się naszą reklamą.

Kolejnym argumentem przemawiającym za wręczaniem długopisów reklamowych jest znana z psychologii społecznej reguła wzajemności. Zgodnie z tą zasadą osoba obdarowana jakimś prezentem (nawet drobnym, takim jak artykuł piśmienniczy z logo) ma poczucie „długu mentalnego” i jest bardziej skłonna odwzajemnić się przysługą lub skorzystaniem z proponowanej jej oferty.

 

Długopisy El Primero – czym się wyróżniają?

Wybierając dystrybutora długopisów promocyjnych, warto zdecydować się na takiego, który ma w swojej ofercie naprawdę estetyczne, wysokiej jakości produkty. Seria El Primero wyróżnia się minimalistycznym, nowoczesnym designem. Są poręczne i wygodnie leżą w dłoni, a ich klasyczny kształt i bogata kolorystyka dają niemal nieograniczone pole do modyfikacji i dostosowania gadżetów do identyfikacji wizualnej przedsiębiorstwa. Wszystkie długopisy mogą zostać opatrzone logo czy hasłem naniesionymi metodą sitodruku lub tampodruku.

Długopisy El Primero White to białe modele z kolorowym, szerokim klipem, na którym można umieścić swój nadruk. Jego barwę warto dostosować do stylu swojego biznesu. Do wyboru mamy bardzo bogatą paletę: kolor pomarańczowy, brązowy, czarny, niebieski, czerwony, biały, szary, żółty, zielony, różowy, błękitny, ciemnozielony, jasnozielony, fioletowy, granatowy oraz ciemnoróżowy.

Modele El Primero Solid to jednokolorowe artykuły piśmiennicze w intensywnych, przyciągających wzrok barwach. Możemy na nich umieścić grafikę w dowolnym kolorze – również białą, która z pewnością wyróżni je na tle innych, podobnych gadżetów.

Ostatnią opcją są długopisy El Primero Color – kolorowe z białym klipem, który jest idealnym miejscem do umieszczenia nadruku. Model ten łączy w sobie zalety obu pozostałych: przyciąga wzrok, ale jest nieco bardziej stonowany niż propozycja bez białej wstawki. Do wyboru są dwa rodzaje wkładów: czarne i niebieskie, dzięki którym możemy jeszcze bardziej dostosować wybór do własnych potrzeb.

Sprawdź też inne poradniki