« Powrót do poprzedniej strony

Sitodruk jako metoda znakowania długopisów

Sitodruk jako metoda znakowania długopisów

Druk sitowy, popularnie zwany sitodrukiem, idealnie nadaje się do znakowania długopisów reklamowych. To technika o bardzo bogatej tradycji, przez setki lat stosowana i doskonalona. Współcześnie jest jedną z najbardziej rozpowszechnionych metod nanoszenia wzorów. Przy wszystkich jej zaletach – kompatybilność z wieloma materiałami, trwałość, zadruk powierzchni o różnym kształcie i rozmiarze, wydajność – nie jest techniką kosztowną.

 

Sitodruk na długopisach reklamowych

Niewątpliwą zaletą druku sitowego jest jego trwałość. Tego typu nadruki są odporne na wysokie temperatury, wodę, detergenty, promieniowanie UV. Sitodruk na długopisach reklamowych, jeśli właśnie trwałość nadruku weźmiemy pod uwagę, sprawdzi się idealnie – podobnie jak w przypadku odzieży, która jest przecież dużo mocniej eksploatowana, szczególnie w procesie prania i czyszczenia.

 

Zaprojektuj długopis

Lista materiałów, na których z powodzeniem można stosować sitodruk, jest dość długa. To również decyduje o popularności tej techniki. Jakie materiały mamy do wyboru? Przede wszystkim plastik, miękkie i twarde PCV, folię oraz metal. Sitodruk jest również używany na kartonie i wielu rodzajach papieru. Świetnie sprawdza się na różnorodnych tkaninach, a także na drewnie. Zaprojektowanie długopisu reklamowego z zastosowaniem metody sitodruku daje duże pole do popisu. Możemy wybrać długopisy wykonane z plastiku, z metalu, z papieru, a także drewniane przybory do pisania. Opcji jest naprawdę wiele. Sitodruk jest zadrukiem jednokolorowym. Ale sam wybór kolorów z oferowanej palety jest bardzo duży, co pozwala uzyskać świetny efekt wizualny.

 

Sitodruk – cennik usług znakowania

Ceny nanoszenia wzorów metodą sitodruku różnią się. Zależy to od powierzchni zadruku – jej kształtu, materiału i samego wzoru, a także zamówionej ilości. Jako producent długopisów reklamowych oferujemy zarówno tanie długopisy, jak i droższe modele. Finalny koszt gotowego gadżetu dobrze wycenić indywidualnie. Skontaktuj się z nami. Doradzimy i przygotujemy dobrą ofertę.

 

Sitodruk nie tylko w reklamie

Współcześnie druk sitowy jest podwaliną branży reklamowej i marketingowej. Z jego użyciem powstają zarówno duże formy – plakaty, foldery reklamowe, jak i mniejsze – koperty, etykiety. Doskonale sprawdza się jako nadruk na odzieży i małych gadżetach – np. długopisach reklamowych.

 

A do czego używano go wcześniej? Pierwsze zastosowanie metod sitodruku należy przypisać Japończykom i innym kulturom związanym z Dalekim Wschodem. Oczywiście, z biegiem czasu, siatki, techniki i używane farby były doskonalone. Na początku stosowano siatki wykonane z ludzkich lub zwierzęcych włosów, na które nakładano szablon z papieru. Taką techniką zdobiono przede wszystkim kimona, a działo się to jeszcze w XVII-wiecznej Japonii. W latach 30. XX w sitodruk – zwany seriagrafią – przeniknął do środowisk artystycznych. Prace wykonane tą techniką wystawiała nawet Contemporary Arts Gallery w Nowym Jorku. Ale wszyscy lepiej na pewno kojarzą Andiego Warhola i wylansowany przez niego pop-art – on również bardzo chętnie korzystał z sitodruku.

 

Sprawdź też inne wpisy w “Poradniku”:

Sprawdź też inne poradniki