« Powrót do poprzedniej strony

Jaka jest skuteczność długopisów reklamowych?

Jaka jest skuteczność długopisów reklamowych?

 

Długopisy reklamowe z nadrukiem stanowią świetny gadżet marketingowy, dzięki  nim można w łatwy sposób rozpowszechniać pozytywny wizerunek firmy. W ten sposób można również dotrzeć do potencjalnych klientów, którzy zainteresują się daną działalnością i skorzystają z proponowanych usług czy też produktów. Warto więc zaopatrzyć się w tego typu produkty reklamowe i w skuteczny sposób promować firmę. Jest to prosta i łatwa, a zarazem dająca efekty metoda marketingowa. Oczywiście wśród gadżetów firmowych znajduje się wiele ciekawych przedmiotów, jak np. smycze, parasolki, koszulki, kubki. Przybory piśmiennicze są popularnym i chętnie używanym narzędziem marketingowym. Są one przydatne w wielu sytuacjach.

 

Dlaczego długopisy reklamowe z nadrukiem są popularne i skuteczne?

 

Długopisy reklamowe z logo są doskonałym nośnikiem reklamy, charakteryzują się niską ceną, dużą funkcjonalnością i praktycznością. Bardzo często wykorzystywane są jako upominki promocyjne, w ten sposób można łatwo dotrzeć do sporej ilości potencjalnych klientów. Mogą być rozdawane podczas szkoleń, kursów, spotkań biznesowych czy też w czasie wizyty np. w banku. W sytuacji, gdy często korzystamy z długopisu firmowego, utrwala się nam w pamięci np. logo umieszczone na tym gadżecie i później szybciej kojarzymy daną firmę.

 

Atrakcyjne wizualnie długopisy z nadrukiem wizytówką firmy

 

Niewątpliwie estetyka wykonania tych gadżetów reklamowych jest ważna, ponieważ atrakcyjny produkt wzbudzi większe zainteresowanie i bardziej będzie przykuwał uwagę. Istotny jest również dobór kolorów oraz elementy ozdobne. Kluczowy jest także nadruk, naniesiony na korpusie, zazwyczaj jest to logo firmy lub motto jakim kieruje się dany podmiot. Całość powinna być odpowiednio skomponowana, by prezentowała się z klasą. Modny i oryginalny  np. długopis metalowy z grawerem będzie świetną wizytówką firmy.

 

Różne wersje gadżetów reklamowych

 

Wśród różnych rodzajów gadżetów reklamowych warto wymienić długopisy reklamowe plastikowe, metalowe, papierowe (z rysikiem do tabletów czy też z gumką do ekranów komórek – „touch pen”) oraz drewniane ołówki reklamowe. Bardzo oryginalne są papierowe długopisy reklamowe. Wiele osób sięga po nie z chęcią, ponieważ są to produkty ekologiczne, wykonane z papieru pochodzącego z recyklingu. Są to nowoczesne i modne wzory. Bardzo elegancko prezentują się długopisy metalowe z nadrukiem. Kojarzą się z solidnością i wysoką jakością wykonania. Spora liczba odbiorców to właśnie zwolennicy modnych i eleganckich gadżetów, które są funkcjonalne. Również po plastikowe długopisy reklamowe sięga wiele osób, są to przedmioty użyteczne i zazwyczaj ma się je pod ręką w każdej sytuacji. Proponowane są w różnych ciekawych wersjach kolorystycznych, wiele z nich ma smukły, wygodny kształt, który ułatwia użytkowanie. Należy również wspomnieć o drewnianych ołówkach reklamowych, które również przydadzą się w pracy biurowej oraz w szkole.

Gadżety reklamowe, zwłaszcza długopisy są dobrym sposobem na rozreklamowanie danej działalności. Ta metoda marketingowa działa szybko i skutecznie, docierając do dużej liczby odbiorców.

 

Sprawdź też inne wpisy w “Poradniku”:

Sprawdź też inne poradniki