« Powrót do poprzedniej strony

Dlaczego warto używać ołówków z nadrukiem?

Jednym z najpopularniejszych sposobów na promowanie swojej firmy jest produkcja gadżetów reklamowych, do których należą m.in. ołówki z nadrukiem. Są one bardzo subtelną, a jednocześnie niezwykle skuteczną formą perswazji i kształtowania decyzji konsumenckich. Dlaczego wykonywanie nadruków firmowych na ołówkach drewnianych to dobry pomysł?

 

Ołówki z nadrukiem

 

Większość z nas nie lubi reklam. Trudno się temu dziwić: otaczają nas one z każdej strony, bywają wyjątkowo nachalne i męczące, a jednocześnie rzadko przynoszą nam jakiekolwiek korzyści. Przedsiębiorcy muszą więc wymyślać coraz to nowsze i bardziej skomplikowane sposoby na przyciągnięcie uwagi potencjalnych klientów i zainteresowanie ich swoją marką. Z drugiej jednak strony, czasami najprostsze rozwiązania okazują się tymi najlepszymi i najskuteczniejszymi. Tak jest m.in. w przypadku gadżetów z nadrukami reklamowymi – ponad 70% ankietowanych w badaniu „Postrzegania upominków reklamowych jako nośnika reklamy” PIAP zadeklarowało, że takie artykuły są skutecznym nośnikiem informacji na temat firmy.

 

Tanie ołówki przynoszą duże zyski

Jedną z największych zalet tego rodzaju promocji jest jej niewielki koszt. Ołówki z gumką wyposażone w nadruk firmowy kosztują naprawdę niewiele, a korzyści mogą być naprawdę znaczące. Wiele przedsiębiorstw inwestuje w bardzo kosztowne formy reklamy, takie jak spoty telewizyjne, bilbordy czy banery w prasie drukowanej. Nietrudno się domyślić, że aby takie działania nie przyniosły strat, muszą wpływać na decyzje konsumenckie w naprawdę dużym stopniu, a jak już wiemy, stosunek odbiorców do tego typu reklam jest raczej negatywny. Znacznie lepszym pomysłem jest postawienie na długopisy lub ołówki z napisami, które będą towarzyszyły naszym klientom w codziennych sytuacjach, stale przypominając naszej ofercie.

 

Ołówki reklamowe dają poczucie więzi z firmą

Artykuły piśmiennicze są przedmiotami, których używamy na co dzień, w bardzo różnych sytuacjach. Nie ma osoby, która by się nimi nie posługiwała. Towarzyszą nam podczas pracy, nauki oraz czasu wolnego. Codziennie patrząc na długopis czy ołówek z nadrukiem, podświadomie zaczynamy utożsamiać się z marką, którą promuje taki gadżet. W dodatku odbywa się to w znacznie subtelniejszy sposób niż ma to miejsce w przypadku nachalnych reklam telewizyjnych, radiowych czy internetowych, dzięki czemu nie wzbudza w nas negatywnych emocji.

 

Ołówki z logo są praktyczne

Ofiarowując potencjalnym klientom przybory do pisania, mamy pewność, że nie wylądują one w koszu, tak jak większość ulotek. Są one nie tylko formą promocji, ale również praktycznym prezentem. Aby jeszcze lepiej dostosować je do potrzeb swojej grupy docelowej, możemy wybrać takie, które najlepiej do niej pasują. Do wyboru mamy długie oraz krótkie ołówki, modele drewniane i czarne, a także ołówki z nadrukiem na okrągło oraz wykonanym po jednej stronie. Dzięki temu nasza reklama jest maksymalnie spersonalizowana i odzwierciedla zarówno wizerunek naszego biznesu, jak i cechy jego typowego klienta.

Sprawdź też inne poradniki