Promocja firmy odbywa się na wielu płaszczyznach, wszelkiego rodzaju akcje, strategie marketingowe zawierają cały zestaw działań, elementów mających na celu poprawę sprzedaży firmy, wzmocnienie pozycji na rynku, oraz poprawę świadomości klientów i budowanie dobrego wizerunku. Gadżety reklamowe to nieodłączny element kampanii reklamowej, która ma na celu przyciągnąć klientów, zdobyć ich zaufanie i lojalność. Ludzie lubią być obdarowywani, a w marketingu prezenty mają niezwykła moc i wiążą się z konkretnymi technikami marketingowymi – np. techniką wzajemności.
Nie dla każdego klienta wybierzemy taki sam upominek. Są tacy kontrahenci, których chcemy i wręcz musimy traktować w sposób szczególny, aby docenić ich związek z firmą. Dla takich wyjątkowych klientów wybieramy ekskluzywne upominki reklamowe, które symbolizują wartość współpracy. Do takich wyjątkowych gadżetów reklamowych możemy zaliczyć ekskluzywne długopisy reklamowe. Długopis to bardzo szlachetne narzędzie piśmiennicze, które wciąż jest w cenie. Niezawodny, elegancki długopis z pewnością nie zostanie odłożony przez naszego klienta na dno szuflady w biurku. Wręcz przeciwnie, może stać się on podstawowym wyposażeniem biurka, gdzie stale będzie przypominał o naszej firmie.
Czy długopis to dobry pomysł na elegancki gadżet reklamowy dla ważnego kontrahenta? Owszem, pod warunkiem, że zadbamy o to, aby był to długopis elegancki, solidnie wykonany, a jego znakowanie było subtelne i nienarzucające się. Metalowe długopisy grawerowane w klasycznym kształcie i gustownej kolorystyce świetnie sprawdzą się jako gadżet dla klientów biznesowych. Zapakowane w estetyczne etui, mogą być one samodzielnym upominkiem dla kluczowych kontrahentów. Jeżeli zależy nam na bardziej „obfitym” prezencie, możemy pomyśleć o stworzeniu całego zestawu piśmienniczego, sygnowanego naszym logo. Ekskluzywny długopis metalowy z grawerem, oryginalny ołówek z logo, oraz nowoczesny touch pen z nadrukiem, to świetny i bardzo funkcjonalny zestaw gadżetów, który z pewnością zostanie doceniony przez obdarowanych.
Czasami wśród naszych specjalnych klientów, na współpracy z którymi szczególnie nam zależy, znajdują się firmy mające bardzo wyraziste poglądy. Przykładem mogą być firmy z polityką pro ekologiczną, dla takiego kontrahenta idealne będą ekologiczne ekskluzywne upominki reklamowe. Ekologiczne długopisy z nadrukiem, wykonane z materiałów pochodzących z recyclingu z pewnością zostaną docenione przez firmy, którym nie jest obcy los naszej planety. Przygotowując i wybierając wyjątkowe gadżety reklamowe dla specjalnych klientów, powinniśmy wziąć pod uwagę wiele aspektów. Aby prezent był udany, musi być użyteczny, a także zgodny z preferencjami obdarowywanego, z tego względu dobrze jest zrobić research wśród klientów, poznać ich poglądy, upodobania i potrzeby, aby móc na nie skutecznie odpowiedzieć. Nawet tak niewielki gadżet, jak długopis reklamowy, jest w stanie skutecznie wzmocnić pozycję naszej marki, jeżeli wywoła w kliencie pozytywne emocje.