« Powrót do poprzedniej strony

Długopisy reklamowe z kolorowym nadrukiem

Długopisy reklamowe z kolorowym nadrukiem

Długopisy reklamowe z kolorowym nadrukiem

Kolorowe nadruki na długopisach reklamowych pozwalają na stworzenie wyjątkowych gadżetów promocyjnych, które są zarówno świetnym nośnikiem informacji marketingowych, jak i należą do akcesoriów odznaczających się ciekawym i nietuzinkowym designem. A to z kolei zwiększa ich moc oddziaływania na świadomość obdarowanych nimi osób.

Do kolorowych nadruków doskonale nadają się zarówno tanie długopisy plastikowe, jak i długopisy metalowe. W zależności od wybranego koloru długopisu i nadruku możemy tworzyć wspaniałe kompozycje, dzięki którym nasze gadżety będą wyróżniać się na tle innych produktów tego typu. Sprawdźmy zatem jakie metody znakowania pozwalają na kolorowe nadruki na długopisach i na co należy zwrócić uwagę, jeszcze zanim złożymy zamówienie do producenta długopisów reklamowych.

 

Metody znakowania długopisów reklamowych z kolorowym nadrukiem

Nadruki kolorowe na gadżetach reklamowych można wykonywać za pomocą np. dwóch podstawowych i najbardziej popularnych metod nanoszenia druków, czyli:

Co istotne, w obu przypadkach możliwe są nadruki wielokolorowe. Kolory można nanosić zarówno na korpus, jak i na klips długopisu. Niestety długopisy reklamowe z grawerem, czyli znakowane trzecią najpopularniejszą metodą, mogą być zrobione tylko w jednym kolorze. Uwarunkowany jest on odcieniem podkładu korpusu konkretnego modelu długopisu.

 

Długopis kolorowy z nadrukiem – kolor korpusu i klipsa, a kolor nadruku

Kolor korpusu i klipsa jest ważny również z innego powodu. Jeśli ich barwa jest dość intensywna, może ona przebijać przez nałożony na nie nadruk. To z kolei zmienia wybrany kolor nadruku na nieco inny. Chcąc zachować stuprocentowe odwzorowanie odcienia, konieczne może być kilkukrotne pokrycie kolorem. A to wiąże się z reguły z dodatkowymi kosztami. Jeśli jednak nie chcemy rezygnować z intensywnego koloru korpusu czy klipsa, odpowiedni efekt można uzyskać poprzez naniesienie białego podkładu w miejscu kolorowego nadruku. W ten sposób od razu zyskamy idealne odwzorowanie skali barwy.

 

Jaką paletę kolorów wybrać dla nadruków na długopisach reklamowych?

Innym niezwykle istotnym elementem całego procesu nanoszenia kolorowych nadruków na gadżety reklamowe jest odpowiednie zdefiniowanie wybranych barw. Wybór konkretnej skali nie jest taki oczywisty, bo mamy ich kilka np.: RGB, CMYK czy Lab. W tym przypadku stosuje się jednak najczęściej skalę Pantone, która jest najbardziej uniwersalnym systemem identyfikacji kolorów, jaki używany jest w szeroko pojętej poligrafii. Dlatego też zlecając produkcję długopisów z kolorowym oznakowaniem, projekt nadruku musi posiadać kolory zdefiniowane w skali Pantone. W tym celu możemy skorzystać ze specjalnych wzorników.

Designerskie długopisy reklamowe z kolorowym nadrukiem stanowią nie lada gratkę i są niezwykle atrakcyjnym gadżetem reklamowym. Warto jednak dobrze przemyśleć ich kolorystykę, tak aby wszystkie elementy do siebie pasowały i tworzyły jasny przekaz.

 

Sprawdź też inne wpisy w “Poradniku”: